5 Eylül 2010 Pazar

Türkler Sizinle Kafa Buluyor!


Şampiyonanın kendi ülkemizde gerçekleştirilmesinden midir, henüz anlayamadım ama nasıl bir istek ve azimle alıyoruz bu maçları, hayret edilir doğrusu!
Bu akşamki Fransa maçını bir kenara koyuyorum, önemi büyüktü zira. Çeyrek finale ulaşmadaki tek engelimiz Fransa'yı 95'lik pota vuruşlarımızla "ortadan kaldırdık."
Dedim ya, bu akşam ki maç sahiden de çok önemliydi. Dünyanın gözü üzerimizdeydi! Dev Adamlarımız bu akşam basketbolda 2010'a damgasını vurmak için ter dökerken, 2 gün sonra Belçika'yı evinde ağırlayacak olan milli takımımız da basketbolcularımıza destek için oradaydı! Hop oturup hop kalktılar, büyük ilgi ve dikkat ile maçı seyrettiler. Eminim bu maç onlar için  moral deposu olmuştur.
Maça zaten "kazanma" odaklı çıkan millilerimiz ilk periyoddan sona kadar elinden bırakmadan savaştı. En nihayetinde de maçı almayı bildi! Keyiften eridik bittik biz, eminim siz de öyleydiniz! Bu leziz maçta aldığımız 95-77'lik Fransa galibiyetinden sonra çeyrek finale yükselmeyi hak ettik. Demiştim size, millilerimizden bu sene çok şey bekliyorum diye, alın daha hiç yenilgi yüzü görmeden çeyrek finale adımızı yazdılar!
Kerem'in sakatlığından sonra içim yanmadı değil...
Sıradaki mç Slovenya ile... Haydi 12 Dev Adam! Yüzümüzü gururla aydınlatmaya devam!

Türkler uçuyooo!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...