9 Eylül 2010 Perşembe

Türkiye ‘Yedi’ Bitirdi!

Delirircesine izledim Türkiye-Slovenya maçını. Nasıl bir istek, nasıl bir hırstı o millilerimizdeki! .Çifte bayram yaşattılar bize, yazımın başından sonuna kadar teşekkür ederim milli futbol ve basketbol takımımıza!


Kabul edelim, turnuvanın başında çeyrek finale kalacağımız yönünde bir beklentimiz yoktu. Artık değil çeyrek final, yedi maçta aldığımız 7 farklı galibiyetle yarı finaldeyiz! 12 Dev Adamınla gurur duy Türkiye! Ancak böyle zevk, böyle neş’e spor denilen oyun!

“Bu maçta Slovenya hiçbir şey yapamadı!” deyip durduk… Nasıl yapsın ki? Aynı dakika içinde defalarca kez hem hücumcu hem savunmacı oynayan kaç takım vardır ki? Daha somut şekilde dile gelsin diye söylüyorum, geçmişin dünya dördüncüsü Slovenya, Türkiye karşısında potada 70’lik bile yapamadı!

Önceki yazımda da belirtmiştim bu duruma anlam veremediğimi… Yine söylüyorum, taraftarın katkısı ve sevgisi büyük! Şampiyonanın kendi evimizde yapılıyor oluşu büyük bir avantaj elbet. Ama zaten yeterince hak etmiyor muyduk?

Bu bir eleştiri, yorum ya da maç anlatım yazısı değil. Bu yalnızca gururdan, mutluluktan, sevinçten akan yaşlarına engel olamadan kaleme alınmış bir “teşekkür” yazısı. Bu takıma, bu oyuna, bu adamlara ne deseniz az! “Türkler uçuyor” dediler, Türkler havalara uçurdu! Dev şampiyonada, dev rekora gidiyoruz. Bir taraftar olarak, “Bize bu kadarı da yeter” diyebilirim elbet; ama demeyeceğim. Millilerimiz yarı finale adını yazdırmışken, bundan daha iyisinin olacağına yönelik inancım artmış durumda. Sizi yürekten kutluyorum dev adamlar! İnancınızı kaybetmeyin; yolunuz açık olsun!

Maç içindeki Slovenya’ya değinecek olursam; eğer bu bir futbol maçı olsaydı, “top onları sevmedi” derdim. Şimdi, “pota onları sevmedi” desem bana gülmezsiniz değil mi?

Slovenya’yı 95-68’lik büyük bir farkla yenen milli basketbol takımımız yarı finalde Sırbistan ile karşılaşacak. Başarılar çocuklar, kalbimiz ve tüm desteğimiz sizinle!

Bu bir skor bayramı, spor bayramı. Kutlu olsun, Hayır'lar getirsin! : ))


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...