2 Eylül 2010 Perşembe

"Kaan Kural Haklı Beyler!"

Günlerdir bir basketboldur gidiyoruz. Henüz şampiyonada bir hafta bile dolmamışken, keyifler pek bir yerinde! Nasıl olmasın ki? Başlıca sebebimiz, böyle dev bir organizasyona ev sahipliği yapıyor olmamız. Güvenimiz tam, şampiyonaya damgamızı vuracağımız anı bekliyoruz!


Maçları dakikası dakikasına takip edemedim ne yazık ki. Takip ettiklerimde oldu elbet, maç sonu değerlendirmelerini iyice sindirdim mesela. Öyle güzel şeyler konuşuluyor ki, emin olun herkes halinden memnun! Türk sporunda gelişmelerin yaşanacağı bir dönemde, zirvedeyiz diyorum ben.

Yunanistan maçından bahsetmek istiyorum ufak da olsa. Basketbol tarihimizdeki Yunanistan takıntımızı biliyorum tabii. Ancak bu öyle farklı bir şeydi ki, çoğu kişi geçmişin bizim lehimize döndüğünü bile söylüyordu. Onlara katılmamak ne mümkünmüş! Adeta hop oturup hop kalkarak izlediğim bir maç oldu, bu seyir zevkinden dolayı özellikle minnettarım 12 Dev Adamımıza! Maç sonunda salonda olup, Amerikanvari repliklerle Yunan takımına gidip, “Hey dostum, sizin sorununuz ne biliyor musun? Geçmişe takılıp kalmanız! Haydi, ama bu maç bizim, görmüyor musun!” demeyi çok istedim elbet. Artık önümüzdeki “galibiyetlere” bakacağız diyorum ben. Maçlardaki Ersan ve Kerem desteğini es geçmeyelim. Takımda böyle adamlar varken, bu sonuçlar çok da şaşırtıcı değil, ne dersiniz?

Hazır futbolda da millilerimiz kendi sahasında galibiyet için oynayacakken, bence Dev Adamlarımızın bize yaşattığı mutluluk harika geldi. Gruplarda liderliği garantiledik, iyi’den çok iyiye doğru adım adım gidiyoruz. Kaçanlarla yeniden kovalıyor ve önünde sonunda kazanıyoruz işte! Bunun en büyük sebebi ne biliyor musunuz? Taraftar desteği… Türkiye’de spor ne kadar zorsa, bir o kadar da kolay! Zira öyle inançlı, öyle içten taraftara sahip ki sporcularımız, bunun değerini bilmeliler. Bizim tam desteğimizi ve güvenimizi oynayarak veriyorsunuz, devam edin. Türkiye bunu ve daha iyilerini hak ediyor çocuklar! En iyiye doğru, en iyi adımlarla, sizi izlemek harika!

Elbet zorlu maçlar da bekliyor bizi, yolumuza pürüzsüz devam edebilmeyi diliyorum.



Ne diyordum? Kaan Kural haklı beyler! Ersan’ı izlemek kadar, büyük bi’ keyif yok-büyük bir keyif yok! : ))

Bakınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...