29 Temmuz 2010 Perşembe

Savunma Alarm Veriyor!


Bölük-pörçük izlediğim bir maç oldu. Ağız dolus gol diye bağıramadım, Aykut'a kızamadım dakikalarca.
Yalnızca Stoch'un golünü, Kazım'ın ikinci sarı kartını, Aykut'un havalarını, Bilica'nın gereksizliğini, Young Boys'un çerez olmadığını gördüm ve bunlar da delilenmeme yetti haliyle!
Bu takımda hala stoper beyni yok ve zaman olacak diye merakla bekliyorum! Sevmiyorum Bilica'yı ve takıma yakıştırmıyorum.
Savunma eksikliğinin bir an önce dolması gerektiği yönünde tüm düşüncelerim. Kızgınlığımdan, çokta fazla yazamıyorum şuan.
Gözüm yalnızca rövanş maçında. Dilerim, 'Şimdi Kocaman hedeflerimiz var!' sloganıyla çıktığımız yolu, 'Kocaman hayal kırıklıklarımız var!' diye tamamlamayız.

Dipnot: Stoch: Alex'in yerini alıp, bu takımın 10 numarası olacaksın oğlum. Kaptan diyeceğiz sana.

Maç skoru: Young Boys 2 - 2 Fenerbahçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...