5 Mayıs 2010 Çarşamba

kupasızlıktan ölmek mesela !

yok yok, ben artık bunun kaderimiz olduğuna inanmaya başladım. tanrım bu ne böyle ya !? aslında sormam hata. kupa maçına mı çıkıyorsun ? bundan, bilmem kaç hafta sonra lig mi bitiyormuş ? neymiş efendim, bu maçı alman mı gerekiyormuş ? pardon, kupa hasretiyle yanıyormuymuşsun ? ULAN ÖYLEYSE OYNASANA BE ADAM ! oooluuuum, şapşalsınız, şapşallığınızı SEVMİYORUM ! hadi giden kupaLARA da yanmıyorum da, bir tek ALEX'e üzülüyorum. ve o yüce taraftara, yani bi nevi kendime. aslına iyiki bu maç ben okuldayken oldu. yoksa yarın okula hangi sesle gelirdim, tahmin etmesi zor değil. fazla uzatmak istemiyorum.
şuanda Fenerbahçe formam var üstümde, elimde Fenerli KUPA bardağım, kahve içiyorum, Fenerbahçe marşı dinliyorum. anladınız ? yani bizim aşkımız daa, sevgimiz de öyle bi maç sonunda kaybedilen kupalar yüzünden bitmez. sinirleniriz, bazen sinir de gereklidir. ağlarız hatta, küfüre de başvururuz, tanrı'nın takım tuttuğuna da. ama bu kadar. takımımızı seviyoruz ve bu böyle de devam edecek. üstelik beni tanıyan herkes, lise muhabbetlerine aldırış etmeyeceğimi iyi bilir. zira hayatlarında hiç maç izlememiş, sağdan soldan duyduklarıyla karşı takımın taraftarlarına laf sokmaya çalışan embesillerle dolu bi ortamda, kimin söylediğini umursayabilirim ki ? her şeyi kabullenirim, yenilgiyi bile. ama takımıma edilen hakaretleri ASLA kabul etmem !

Söz: YENSEN DE, YENİLSEN DE KALBİM HEP SENİNLE FENER !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...