9 Kasım 2010 Salı

Habersiz Ara

Hola!
Fark ettim ki, günlerdir uğramamışım bloguma. Güncel tek yazı bile yok! Haber vermedim, ama sebeplerim var.
31 Ekim - 7 Kasım arasında maçlarda, spordan ve hayattan soyutladım kendimi-kitap kokusuyla dinlendim. Tüyap Kitap Fuarı boyunca biricik yayınevimiz Carpe Diem'in standında durdum.

Tabii sadece bu değil. Futbol Extra dergisiyle görüştük ettik. Ufaktan başlıyorum yazmalara :) Kasım sayısında da BizBıyıksızlar ile bir söyleşi yaptım. Alın, okuyun. Şiddetle tavsiye ederim :))
Degiye 5M Migros ve d&r aracılığıyla sahip olabilirsiniz. Keyifli okumalar!

1 yorum:

  1. Şiddetle tavsiye :)
    Bulursak neden okumayalım .

    F Dergisi'ni bulursan -hatta serisini bulursan- al oku.Şiddet kullanarak tavsiye etmiyorum. Bence tatlı dil bunun için yeterli :))
    Benim için en güzel futbol dergisiydi "F".
    Tabi "F" yayımdan kaldırılınca diğerlerine bi türlü ısınamadım.Yine de futbolseverlerin tavsiyelerini dinlemek lazım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...